On my way! - Reisverslag uit München, Duitsland van Megan Biesheuvel - WaarBenJij.nu On my way! - Reisverslag uit München, Duitsland van Megan Biesheuvel - WaarBenJij.nu

On my way!

Door: Megan Biesheuvel

Blijf op de hoogte en volg Megan

05 Februari 2014 | Duitsland, München

Hoi allemaal,

Vandaag is mijn avontuur dan toch echt begonnen.. Ik ben onderweg naar Zuid-Afrika. Ik heb ondertussen mijn eerste vlucht er al op zitten en moet nu 6 uur wachten op München voordat mijn vlucht naar Johannesburg gaat. Mijn eerste vlucht was goed te doen, gezellige medepassagier naast me wat altijd scheelt. Deze man was al heel vaak naar Zuid-Afrika geweest dus hij heeft mij weer veel kunnen vertellen, altijd leuk!

Op dit moment zit ik in mijn eentje bij de gate te wachten totdat ik weet waar ik heen moet. Het is erg stil hier, maar dat is ook wel weer lekker. Nu kan ik mij rustig voorbereiden op de lange vlucht van vanavond. Ik ga zo heerlijk films kijken tot ik erbij neerval.

Ik denk ik laat nog even wat van mij horen voordat ik echt in Zuid-Afrika zit, ik ben allang blij dat ik nu even wifi heb. Om kwart voor 8 zal ik vertrekken naar Johannesburg en dan kom ik daar morgenochtend rond 8 uur aan. Hierna moet ik nog een keer vliegen naar Port Elizabeth en zal uiteindelijk om half 1 ’s middags aankomen. Voor jullie is dit dan half 12 ’s middags.

Pas allemaal goed op jezelf, dan ga ik dat ook doen! Ik laat snel weer van mij horen!

Liefs, Megan

  • 05 Februari 2014 - 17:01

    Manon Van Den Arend:

    Wat leuk om je eerste verslag al te lezen! Goede reis verder!

  • 05 Februari 2014 - 17:27

    Papa:

    We gaan zo je vlucht volgen via "flight tracking" op de wereldkaart. Goede vlucht!
    Flight: (SA) South African Airways 265
    Departure: (MUC) Franz Josef Strauss Airport
    Arrival: (JNB) OR Tambo International Airport
    Duration: 645 minutes
    Status: Flight has not departed.

    Tracking will begin upon departure.


  • 05 Februari 2014 - 18:55

    Jolanda:

    Hoi Megan, goede reis verder. We gaan je volgen xxx

  • 06 Februari 2014 - 14:39

    Merijn:

    Ha die Megan, alles eksie-perfeksie? Hoop dat je een goede vlucht hebt gehad. Heel veel plezier en geluk, groet, Merijn

  • 08 Februari 2014 - 20:13

    Marjanne:

    He Megan,

    Bijgekomen van je eerste feestje?
    Maak je het niet al te bont daar, je hebt een naam hoog te houden..;)
    Vooral niet vergeten te smeren met die heerlijke zonnebrand van je tante.
    Laat je ook nog een leuke foto zien van je kamertje...
    Wij gaan je volgen, ook op FB

    Liefs,
    Marjanne
    Peter en Nikita

  • 09 Februari 2014 - 18:44

    Frieda Smals:

    Hoi Megan,

    Hoe gaat het? Heb jij een goede reis gehad? Je zal wel doodmoe aangekomen zijn. Maak er een mooie tijd van en laat af en toe wat van je horen.
    Groetjes,
    Frieda

  • 09 Februari 2014 - 20:25

    Thea:

    Hoi Megan,

    Morgen gaat je stage dan echt beginnen.
    Heel veel succes.

    Lieve groetjes
    Lex en Thea xxx

  • 09 Februari 2014 - 21:14

    Tante Maria 9feb:

    Lieve Megan ,ik vind het nu al spannend voor jou. Let je echt goed op je zelf? En denk er om geen DINGEN DOEN die ik ook niet zou doen.Zelfs je oude tante ga je volgen en hou je in de gaten hahaha.Heel Veel liefs Dikke kus van mij Tante Maria.XXX

  • 10 Februari 2014 - 13:18

    Moessie:

    Hé schattie,

    Vandaag op het werk kwam iemand zich voorstellen.
    Je raad nooit wie.
    Faye van Marrewijk hihi.
    Hu Megan die zit toch in Afrika.

    Veel succes morgen.

    gr moessie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Megan

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen: 645
Totaal aantal bezoekers 8135

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 11 Juli 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: