Het is bijna zover... - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Megan Biesheuvel - WaarBenJij.nu Het is bijna zover... - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Megan Biesheuvel - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover...

Door: Megan

Blijf op de hoogte en volg Megan

31 Januari 2014 | Nederland, Wateringen

Vandaag was het dan toch echt zover… Mijn laatste stagedag in Nederland. Het komt nu allemaal wel erg dichtbij! Gisteravond heb ik al een klein beetje afscheid genomen op mijn stage door te trakteren met tompouces. Maar vandaag was dan toch echt mijn laatste dag. Na mijn dienst ben ik bij alle cliënten nog even afscheid wezen nemen, dit was toch lastiger dan ik had verwacht. Zowel de cliënten als het personeel hebben ervoor gezorgd dat ik hier echt een top tijd heb gehad. En nu ga ik een top tijd beleven in Zuid-Afrika.

Voor degenen die willen weten wat ik ga doen, zal ik het nog even kort uitleggen. Ik ga stagelopen bij MTR Smit Children’s Haven. Dit is een kindertehuis voor kinderen tussen de 3 en 18 jaar. Zij wonen hier in verschillende huizen, jongens en meisje apart. Deze kinderen hebben of geen ouders meer of zijn verwaarloosd of hebben andere slechte ervaringen uit hun jeugd. Ze komen allemaal uit een onveilige situatie en worden bij MTR Smit ondergebracht. Ik zal in één van de huizen de kinderen begeleiden in alles wat zij nodig hebben. Hierbij kan gedacht worden aan huiswerkbegeleiding en activiteitenbegeleiding, maar ik zal ook gesprekken met hen voeren over hun situatie. Ik denk dat dit een hele uitdagende stage gaat worden en ik ben dan ook benieuwd hoe ik de kinderen kan gaan helpen.

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichtjes, cadeautjes en de goede zorgen in Nederland! Maar nu ga ik het toch echt allemaal zelf doen!

Voor degenen die het leuk vinden om te weten waar ik zit (voor bijvoorbeeld een kaartje ;) ), hieronder staat het adres waar ik de komende 5 maanden zal verblijven. Voor degenen die mijn nummer willen op het moment dat ik in Zuid-Afrika zit, stuur nu nog even een appie of een berichtje op facebook dan zal ik het nummer doorgeven.

16 Robin Road
Greenshields Park
Port Elizabeth, 6001
South Africa


ALLEEN MAAR LIEFDE ♥

  • 31 Januari 2014 - 20:01

    Cindy Van Der Burg:

    Nou meid heel veel plezier ben benieuwd naar de verslagen en zal ze zeker volgen.

  • 31 Januari 2014 - 20:46

    Ryan Van Dijk:

    Lieve sketsie!

    Heel veel plezier en succes! Ik wens je een mooie tijd toe en ik hoop je snel weer te zien! Xx

  • 31 Januari 2014 - 21:51

    Claudia Van Dijk:

    Lieve, stoere, dappere Megan,
    He bent nog niet eens vertrokken maar ik vind dat je nu al trots op jezelf mag zijn. Je weet dat ik het te gek vind dat je naar Zuid-Afrika gaat en daar een stage gaat lopen die je, jd leven lang niet gaat vergeten!
    Wees voorzichtig(altijd) maar vooral......geniet!!
    Ik ga je volgen en als je, je een keertje rot voelt zo ver van huis bedenk dan dat heeeeeel veel mensen in jou schoenen zouden willen staan. It's once in a lifetime!!
    Dikke kus x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Megan

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen: 554
Totaal aantal bezoekers 8138

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 11 Juli 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: